Masterpass FAQ

Otázka: Ako si mám aktivovať aplikáciu MasterpassTM AT CZ SK?

Odpoveď:

  • Po prvom spustení aplikácie si prečítajte uvedené podmienky a stlačte tlačidlo Aktivovať.
  • Zadajte svoje telefónne číslo, na ktoré vám príde SMS správa s aktivačným kódom.
  • Opíšte aktivačný kód a pokračujte na ďalší krok.
  • Nastavte šesťmiesty kód mPIN, ktorý chráni aplikáciu pred zneužitím.
  • Po dokončení aktivácie pokračujte na registráciu a aktiváciu karty.

Otázka: Ako registrovať a aktivovať kartu?

Odpoveď: Registrovať môžete kartu Mastercard®, Maestro® i Visa (Electron). Karty Mastercard® vydávajú prakticky všetky slovenské banky.

  • Z úvodnej stránky aplikácie prejdite do sekcie Karty a stlačte tlačidlo Pridať kartu.
  • Pomenujte novú kartu, vyberte jej farbu v aplikácii a zadajte ďalšie potrebné údaje.
  • Po dokončení registrácie je nutné aktivovať kartu verifikačným kódom.
  • V závislosti od rýchlosti spracovania platby vašou bankou nájdete vo vašom internetovom bankovníctve verifikačnú transakciu vo výške 0,10 €.
  • V prehľade platieb kartou vyhľadajte túto platbu a z detailu transakcie pri názve obchodníka si opíšte 8-znakový verifikačný kód.
  • V sekcii Karty vyberte kartu, ktorú chcete aktivovať a stlačte tlačidlo Aktivovať.
  • Zadajte verifikačný kód a vyčkajte na jeho overenie.
  • Po dokončení aktivácie môžete začať kartu hneď používať na platenie.

Otázka: Pre aké telefóny je aplikácia určená?

Odpoveď: Aplikáciu MasterpassTM AT CZ SK si môžete sťahovať do chytrých telefónov iPhone a Android.

Otázka: Aké podmienky musím splniť, aby som mohol používať aplikáciu MasterpassTM AT CZ SK?

Odpoveď: Stačí mať akúkoľvek platobnú kartu, ktorá umožňuje platby na internete a mobilný telefón iPhone alebo Android s pripojením na internet.

Otázka: Je platba prostredníctvom MasterpassTM spoplatnená?

Odpoveď: Platby MasterpassTM sú pre držiteľov karty ZDARMA.

Otázka: Zabudol som mPIN. Čo mám robiť?

Odpoveď: Pokiaľ zadáte mPIN trikrát nesprávne, počkajte, prosím, 24 hodin. Po uplynutí tohto času budete mať tri ďalšie pokusy. Ak sa vám nepodarí ani tentoraz zadať kód mPIN správne, aplikácia sa zablokuje. Na obnovenie jej funkčnosti je nutné odstrániť aplikáciu z telefónu, následne ju opätovne nainštalovať a aktivovať všetky karty.

Otázka: Ako treba postupovať pri strate alebo krádeži mobilného zariadenia?

Odpoveď: Ak ste bezpečnostný kód mPIN nemali poznačený vo svojom mobile alebo tablete, nemusíte platobnú kartu blokovať. V opačnom prípade odporúčame ihneď zablokovať všetky karty, ktoré máte v aplikácii MasterpassTM zaregistrované. Stačí zavolať na telefónne číslo vydavateľskej banky.

Otázka: Po zvolení platby MasterpassTM nemôžem dokončiť nákup. Prehliadač zobrazuje krútiace sa koliesko. Ako mám postupovať?

Odpoveď: Prosím, vymažte vo vašom prehliadači súbory cookies. V niektorých mobilných telefónoch je nutné preinštalovať aplikáciu prehliadača. O uvedenej chybe vieme a pracujeme na jej odstránení.