Skip to Content

Ako pomáha Ethoca v banke Creditas

Ruku v ruke s prikladaním karty, mobilu alebo hodiniek k platobným terminálom prichádza aj nová výzva. Ako si vo veľkom množstve transakcií udržať prehľad – a napríklad sa z neho aj poučiť a zistiť, kde človek utráca najviac a za čo by mohol ušetriť. Banka Creditas pomáha svojim klientom pomocou nástroja Ethoca od spoločnosti Mastercard.

„Vďaka nástroji Ethoca má klient väčší prehľad o transakciách. O každej z nich sa dozvie nielen detailné informácie o obchodníkovi, u ktorého bola platba realizovaná, vrátane jeho loga, ale taktiež na akom mieste transakciu vykonal. Tým sa nám darí dlhodobo znižovať riziko neoprávnených reklamácií,“ hovorí produktový manažér Banky Creditas Petr Žádník.

Občas sa totiž klienti vo svojich transakciách neorientujú natoľko, že sa pri kontrole výpisu uchýlia aj k reklamácii platby. Údaje o transakciách sa najmä u menších obchodníkov často skladajú len z písmen a čísel a nie je z nich na prvý pohľad zrejmé, kde a za čo človek platil.

Ethoca šetrí bankám a obchodníkom čas a náklady vynaložené na celý reklamačný proces. Zabraňuje aj nechceným a účelovým reklamáciám platobných transakcií. A v neposlednom rade môže pomôcť samotným klientom urobiť si prehľad, kde a za čo najčastejšie utrácajú, a napríklad aj upraviť svoje návyky.